Diablo III, StarCraft II udvidelser & nyt MMO udgives efter 2010
torsdag d. 12. november 2009 - 22:27:22 | 0 kom. |
Under en præsentation i New York afslørede Activison Blizzard's økonomidirektør, Thomas Tipple, at Diablo III, udvidelsespakker til StarCraft II og Blizzard's næste MMO forventes klar i "de næste få år".